popis

Kniha o úžasnej expedícii za hranice bežných dní. Zdravíme vás, vitajte ... a napíšte nám: dvorakova.dana@gmail.com

Tuesday, October 30, 2012

Štatistika je jediná vec na svete, ktorá neklame. Jedine žeby sa mýlila.


Udáva rytmus, podľa ktorého dubasia aj tie najväčšie ekonomiky sveta. Tak prečo sa tiež nepochváliť. Keď sa máme čím.
Odlietali sme 02.09.2010, prilietali 24.09.2010. Prvé články som napísala 11.01.2011 a to som už 3 mesiace písala rukopis našej knihy – cestopisnej, netradičnej, veselej. Ďalšie články nasledovali z jara roku 2012. Teraz je 30.10.2012. Vyše dva roky po. To k časovej osi.
Napísala som 116 strán A4 textu veľkosti 10, čo vytvorilo 201 strán veľkosti A5 našej knihy Východné Turecko – Operácia Maximus. K tomu 48 strán farebných fotografií a máp z GPS. To k objemovej osi.
Prebdela, do počítača prečumela, denníček prepisovala, chyby preopravovala, prenervačila, predepkovala i pretešila som sa NEKONEČNO hodín. To k osi dĺžky.
Poštou sme poslali 23 kníh, do rúk odovzdali 56. Podpísali sme 79 kníh. A venovali všetky. To k pocitovej osi.
Získali sme 10 evri a úžasne dobrý pocit k tomu. To k finančnej osi.
A dnes žneme ovocie. Štatistika blogspotu sa nemôže mýliť.

A teraz pár slov k ten spomínanej štatistike.  

Graf počtu prezretí stránky ukazuje, ak sa nemýli, alebo ja v námesačnosti sama sebe si po nociach neklikám, tak teda graf nám ukazuje, že si ľudia otvárali našu stránku aj keď som od marca do včera 29.októbra) Východné Turecko a jeho stránku nijakým spôsobom nepripomínala, napríklad článkami alebo podobnými libôstkami.

Čísla prezretí stránky (vpravo) ukazujú, že ku predvčerajšiemu dňu (štatistiku som printcreen-la predvčerom, ešte skôr než som opäť oživila web-traffic pridaním linku na túto stránku v mojom novom článku na Sme) si 25 ľudí otvorilo našu stránku za minulý mesiac - čiže za september. Je úžasné, že graf ukazuje, že si ľudia otvárali stránku aj v mesiacoch, kedy sme s Jožinom mali úúúúúplne, ale úplne iné starosti... napríklad svadbu ;). Z čoho vyplíva, že návštevnosť stránky nie je podmienená nejaký časovo lokálnym a v danom momente aktuálnym linkom, fotografiou, alebo poznámkou (rozumej statusom) na Facebooku. Naše dielko má totiž svoj profil, ako už isto všetci viete. Z tohto dôkazu o záujme čitateľov, aj napriek nášmu zarytému a hlavne nezodpovednému mlčaniu, sa NESKUTOČNE tešíme! Sľubujeme na čestné červené, že sa to zmení a opäť tento náš labuťový kolotoč rozbehneme.

- Edit 20.05.2013: obrázok sa nedá zobraziť a netuším prečo

 Tento obrázok je viac informatívny ako použiteľný pre akúkoľvek samo-reklamu. Ale poteší. Keď môžu rádia a denníky zverejňovať počty poslucháčov a čitateľov zo zahraničia a vykazovať tým úspešnosť, priebojnosť ich plátku či programu, zaujímavosť v krutej konkurencii a úroveň v celosvetovom meradle, tak my môžme ;).

- Edit 20.05.2013: obrázok sa nedá zobraziť a netuším prečo

A tieto grafy robia reklamu skôr ostatným médiám ako našej knižočke. Ukazujú, že produkt www.blog.sme.sk je v návštevnosti a záujmu ľudí, web trafiic-u, a tematického združovania čitateľov s určitým záujmom si niečo konkrétne prečítať, jednoznačná jednotka na trhu.

- Edit 20.05.2013: obrázok sa nedá zobraziť a netuším prečo

No comments: