popis

Kniha o úžasnej expedícii za hranice bežných dní. Zdravíme vás, vitajte ... a napíšte nám: dvorakova.dana@gmail.com

Friday, March 02, 2012

Laureát Nobelovej ceny za feedback

Včera sme dostali jeden z najhustejších feedbackov doteraz. Keby že pri čítaní tohto mailu nesedím, tak si sadnem. A keby že stolička nemá všetky štyri nohy, tak idem jak kabela. Určite sa chceme s Vami oň podeliť (... sadnite si...), a určite malinko aj preto, aby ste sa trošíčku inšpirovali a písali nám ďalej. Pretože nikdy nie je neskoro, aby ste aj laureáta Nobelovej ceny "neprečúrali" svojim dielkom. 

Našu emailovú adresu máte (a keď nemáte, tak tu na stránke ju nájdete aspoň tri krát), tak smelo píšte, a, keďže sa nám blíži Veľká noc, čas návštev, objatí, šibania, tradícií, pitia a prejedania sa (čo v podstate nemá ale absolútne nič spoločné s cestopisom po Východnom Turecku....), tak práve teraz je ten najsprávnejší čas svojich známych obdariť veselým cestopisom, na ktorom sa zasmejú "malí i veľkí", "morské veľryby" i "horskí kamzíci", "púštne červy" i "lesní Legolasovia" ... no proste všetci ;).
Laureát 


A tu je spomínaný reportík (... sedíte? ... ) :

Knižku som úspešne dočítal vo štvrtok. Bol som milo prekvapený už v
momente ako som ju dostal do ruky. Úprimne, čakal som tenkú brožúrku a
zrazu sa mi v rukách ocitla regulérna knižka, ktorej autorkou je
stavebná inžinierka. Začal som v nej listovať ešte v autobuse cestou
domov a od toho momentu sa stala mojím pravidelným spoločníkom na WC
:) aj u lekárky pri dlhých čakaniach na rehabilitácie na ktoré chodím.
V minulosti som prečítal už pár Tvojich blogov a preto som
nepochyboval, že bude čitateľná. Napriek tomu stále obdivujem, s akou
cťou si sa na prvý krát popasovala s tak rozsiahlým "literárnym
počinom" :) Predsa, je umenie ak sa niekomu na prvý krát podarí
napísať vyše sto strán textu tak, aby ani na chvíľku nenudili, boli
pútavé a navyše nútili človeka vrátiť sa k nemu vždy, keď má len
trošku času. Poznávanie novej krajiny bez toho aby som ju navštívil,
sledovanie ľudí v krajných situáciách z tepla domova, historické
zaujímavosti a výborný zemitý humor bola to správna kombinácia, ktorou
si knižku okorenila :) (nezabudnem na teóriu o pretlakovom smrade
Jožkových sandál :)
Veľmi ma teší že si sa dala na písanie tejto knižky a už teraz dúfam
že nebola posledná ktorú od Teba čítam. Prajem Vám, aby ste mali dosť
odvahy, financií a všetkého čo je potrebné na podobné expedície akou
bol Maximus a dúfam, že sa Ti najbližšia knižka podarí vydať vo
vydavateľstve a bola si odbremenená od úskalí samizdatu. Knižke
samozrejme želám aby sa predala do posledného kusu a Vám aby sa
vrátili aspoň náklady s ňou spojené.

Ešte jedna poznámka. Hneď ako som dočítal Maxima, zobral som do ruky
knižku, ktorú mám už veľmi dlho rozčítanú a dal som aj tú. Hneď na to
som chytil do ruky tretiu, tento raz novú knižku a začal som lúskať aj
tú. A týmto všetkým chcem povedať asi toľko, že vďaka Vašej knižke som
sa pravdepodobne znova vrátil k čítaniu, čo ma fakt teší.

Diky.

No comments: